miercuri, 2 decembrie 2009

Texte Replici Statusuri de Agatat Fete


1. Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec o data ?







2. Imi dai si mie o poza ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?






3. Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?






4. Ajuta-i pe sarmani. . ia-ma cu tine acasa.





5. Si care ar fi sansele sa capat mai mult decat o conversatie?






6. Vreau sa iti acord premiul ‘Totcevrei’ si ai castigat dreptul la o intalnire cu mine cu toate cheltuielile platite. Acum daca imi dai numele si nr de tel ca sa te contactez sa poti intra in posesia premiului.






7. Esti religioasa? Pentru ca esti raspunsul rugaciunilor mele.






8. E ziua mea. Ce zici de un sarut? (Chiar e ziua ta?) Nu. Dar ce ai zice de un sarut oricum?






9. Uite-ma ca am aparut acum mai ai 2 dorinte!






10. Un urs polar urias! (Ce?) Am spart gheata!






11. Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. . nu vrei sa imi zambesti?






12. Ce caine dragut ce numar de telefon are?






13. Scuza-ma am observat ca nu m-ai observat!






14. Chemati politia. Este ilegal sa arati asa de bine.






15. O sa ma saruti sau trebuie sa mint in jurnal?






16. Hai sa mergem la mine acasa si sa facem ce o sa le spun tuturor maine ca am facut oricum.






17. Mi-ai furat inima dar nu-i nimic. . mai am alta in frigider acasa.






18. Vreau sa iti dau satisfactia de a ma refuza. Hai da-i drumul.






19. Ce iti place sa mananci dimineata? Ea: De ce? Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineata.






20. Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti …






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu