miercuri, 2 decembrie 2009

Texte de iubire frumoase


“As strãbate munti/As strãbate mãri/Doar pentru un mic sãrut,/Plin de inocentã/Care sã-mi aducã o fericire imensã.”



- Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez…


- Chiar de-ar fi sa mor eu niciodata nu ti-as face rau ..iar daca fericirea ta e in bratele ei, prefer sa plang eu decat sa te stiu suparat departe de ea…


- Cat de MULT te iubesc … nu vei sti NICIODATA… ai patruns in inima mea fara sa-mi dau seama …astept sa vina ziua aceea cand totul va fi asha cum ne doream…


- Cineva TE 1UBESTE, si ar vrea sa stii ca vrea sa fie cu tine oriunde vei fi. Cineva TE 1UBESTE si ar vrea cineva sa intre in INIMA TA.


- Uita-te pe cer.. daca ai numara toate stelele , ai afla de cate ori te iubesc..


- O briza, un val, o adiere, un nor ….un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez!


- Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine…


- Nu ma cauta… Eu sunt peste tot in jurul tau: in fulgii de nea, in lumina alba a diminetii, in pustietatea noptii… Doar inchide ochii si lasa-ma sa te simt…


- Indiferent ce anotimp e afara, inima mea intotdeauna se topeste dupa ochisorii tai neprihaniti, dupa inimioara ta. Indifferent unde ne-am afia, voi fi cu gindul la tine. Dragostea mea va dura atit timp, cit exista Luceafarul pe cer. Te iubesc, ingerasul meu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu