vineri, 27 noiembrie 2009

Texte de Agatat

• Buna! Iarta-ma ca te deranjez, dar cred ca esti frumoasa si, daca esti si draguta pe cât esti de frumoasa cred ca as vrea sa te cunosc mai bine.

* Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data?


* Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?


* Ce caine dragut, ce numar de telefon are?
































* Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?








span style="color: purple;">* Scuza-ma... am observat ca nu m-ai observat!








* Chemati politia. Este ilegal sa arati asa de bine.








* Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa.








* Buna, pot sa iti cumpar o masina?








* Fii unica si diferita, spune DA!








* Arati asa de bine, incat era sa fac infarct.








* Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu.








* Mazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui "iubitule".












Tu: Arati exact ca a doua sotie a mea.


Ea: De cate ori ai fost casatorit?


Tu: O data.


* Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?








* Misto fusta. Pot sa ti-o iau eu?








* Corpul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete.








* Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger.








* Esti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?








* Sunt un hot si am sa iti fur inima!








* Poti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?








* Felicitari, ai fost alesa "Cea mai frumoasa fata din camera asta", iar premiul este o intlanire cu mine.








* Mai am 3 zile de trait...








* Trebuie sa ma insor cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.








* Avem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?












Tu: Ce iti place sa mananci dimnineata?


Ea: De ce?


Tu: Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineata.


* Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti ...








* Esti asa de misto cum zic toti baietii?




























Tu: Scuza-ma vorbeai cu mine?


EA: Nu.


Tu: Atunci incepe acum.
























* S-ar putea sa pleci in curad pentru ca celelate fete sunt invidioase pe frumusetea ta.








* Vocile mi-au zis sa vin si sa vorbesc cu tine.








* Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba.








* Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb!








* Pe unde ai umblat toata viata mea?








* A... pe tine te stiu, nu ai fost finalista in "Miss Romania?"








* Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii?








* Sunt nou pe aici, poti sa ma ajuti sa ajung in casa ta?








* Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine.








* Ai o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai.








* Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta?








* Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat.








Tu: Poti sa imi imprumuti si mie telefonul?


Ea: De ce?


Tu: Ca sa o sun pe mama si sa ii zic ca am intalnit fata ideala (sau ca pt prima data m-am indragostit).
























* Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragut? Ops! Ce face o fata asa de draguta ca tine intr-un loc asa de urat?








Tu: Nu mai pot astepta pana maine.


Ea: De ce?


Tu: Pentru ca arati din ce in ce mai bine.




















* A iesit soarele sau doar ai zambit ?








* Woaaawww! Astia (ochii) sunt reali?








* Trebuie sa fi obosit, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua.








* Cred ca sunt in Rai, pentru ca am vazut un inger!








* Esti chirurg? Ca mi-ai scos inima.








* Ai un ceas? (Iar tu cu ceasul la mana...)








* Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu.








* Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa heltui.








* Bond! James Bond!








* Ai un pansament? M-am lovit la cap cand te-am vazut!








* Asteapta sa se termine petrecerea, dupa ce se consuma mult alcool, te adresezi unei persoane pe care nu o stii "Haide ca mergem".








* O sa ma saruti sau trebuie sa mint in jurnal?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu