vineri, 27 noiembrie 2009

Mesaje de Despartire


1.Cand viata va fi rea cu tine, si toti or sa te-nproste cu noroi, u fugi in lumea visului la mine, vom fi acolo singuri, amandoi.



2.Imi pare trist si de neinteles, ca nu privim la cer mai des, ca nu culegem flori si nu zambim, noi..kr-asa d repede murim.


3.Imi pare-asa ciudat ca se mai poate gasi atata vreme pt.ura cand viata nu-I decat o picatura intre acest taram si celalalt.


4.Acolo, in lumina de mistere, scaldata-n apa visurilor lina, vei fi iubita ca-ntr-un colt de cer, de-o stea de noapte blanda si senina.


5.Cu lacrimi voi spala eu orice pata, cu versuri nemaiscrise t mangai, in dulcea lor cadenta leganata..t vei simti ca-n visul tau dintai.


6.Acum, cand te iubesc, t rog nu spune ”nu!”.Acum, cand t iubesc, t rog, iubeste-ma si tu!


7.Ar fi pustie lumea fara tine, si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine, mereu in brate sa te tin. De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace, legati p viatza vreau sa fim mereu, caci fara tine spune-mi, ce s-ar face, in ceas de noapte singur, trupul meu?


8.De-ar fi sa scriu in versuri ce simt eu pt.tine, Luceafarul ar fi o simpla bashcalie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu