joi, 26 noiembrie 2009

Statusuri de dragoste scurte

o Nu esti langa mine…dar esti in gandurile si in inima mea….te iubesc iubirea vietii mele



o Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid !


o Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!


o Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc!


o Alfabetul incepe cu litera “a”, numaratoarea cu “1?, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine!


o Si ce daca ma iubesti… eu nu te iubesc…. nu te iubesc cum ma iubesti tu… te iubesc mai mult!


o priveste in jur…ESTI UNICA,gaseste UNICUL si nu mai privi in jur!!!


o Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut… Ce zici ma ajuti sa urmez tratamentul?!? Nu te speri


o Cand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine eu sunt acela.


o Dragostea – Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o !


o Exista 4 etape catre fericire : 1.eu 2.tu 3.inimile noastre 4.noi doi impreuna.


o Nu-mi spune ca ma iubesti decat daca cu adevarat ma iubesti, pentru ca s-ar putea sa fac o nebunie si chiar sa cred asta.


o O persoana pe care o iubesti reprezinta o extensie a ta. Fara ea nu esti complet, asa ca te rog sa ai grija de tine pentru ca nu vreau sa pierd o parte din mine.


o Am primit o scrisoare de la Romtelecom, de la Electrica, de la Primarie, dar nu si de la tine. Pacat, pentru ca scrisorile de la tine le apreciez cel mai mult.


o Un inger m-a intrebat de ce tin atat de mult la tine. I-am spus ca nu exista nici un motiv ca sa nu fac asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu