joi, 26 noiembrie 2009

Mesaje de noapte buna pentru persoana iubita

Sunt persoane ce se nasc, pentru a visa sau a fi visate, eu sunt nascut pentru a visa si tu pentru a fi vis-ul meu…Noapte buna steluta mea



Daca inima mea bate, e pentru ca tu existi…Noapte buna


Noapte buna la comoara mea, la care zambet-ul e aur-ul meu…Noapte buna la micutul meu, sa ai visuri de aur in patutul tau…


Noapte comoara mea, sper sa te visez sa pot continua visul ce il traiesc in realitate…


In seara asta m-am intrebat ce este iubirea, la conferenta pt stele…tu m-ai privit si raspunsul a venit de la sine, tu care esti constelatzia ceea mai importanta…Inima mea acum e ca noaptea.Vise de aur stelutza mea

Ma transform intr-o fantoma si zbor acolo pe perina ta, te strang tare taree te pup de Noapte buna…iti spun vise placute si mai adaug, ca te ador…


As vrea sa fiu un pui… pentru a zbura pe perinuta ta…nu pentru a-ti spune piu-piu dar pentru a-ti spune noapte buna iubirea mea..


A-ti spune ca te iubesc e prea putin…imi lipsesti intr-un mod incredibil, as fi vrut ca aceeasta zi sa nu se mai termine…Noapte buna iubirea ma


Sarut-ul meu va zbura printre nori, purtat de aripi-le vantu-lui, pana a se pune pe perina ta unde te va astepta pentru a-ti sopti vise placute si un dulce noapte buna…


In seara asta imagineaza-ma acolo…cu tine, cum te sarut pe frunte si iti spun noapte buna in soapta…


Noapte buna ingeras, fugi repejor in patut-ul tau…cu capusoru-ul sub perinuta sa faci un dulce somn-usor….:)


Noapte buna ingeras, hai repejor fugi in pat-ul tau…dulci visuri va trebui sa faci…si multa iubirea va trebui sa dai…


Noapte buna steluta mea, cum ai cazut jos din cer m-ai invadat si mi-ai cucerit inima…


Am trimis un inger sa iti sopteasca noapte buna iubirea mea…iti trimit un sarut cu speranta ca va ajunge direct pe buzele tale dulci…


Nina nana zaharel mult dulce un pic sarat, daca pe viz simti un fior, e gingasa mea mangaiere, o trimit contra vant si vreau sa-ti spun ceea ce simt…multa iubire, mult afect, iti vreau binele si respect si iti mai spun in noaptea asta, vise pufoase, noapte buna ingeras…


Cautam un lucru mic intr-o lume imensa…in schimb te-am gasit pe tine, un lucru imens intr-o lume mica..Noapte buna


Aminteste-ti a ilumina camera mea in seara asta, cum faci tot timp-ul micuta stea, in asa mod sa te pot vedea in toata splendoare-a ta si a te visa in toata dulcetea ta..Noapte buna


Daca viata nu e frumoasa, poti fugi pe o stea, cu visu-rile poti calatori dar trebuie sa adormi. Deci fugi in pat si noapte buna ingeras-ul meu…


Daca in seara asta vei simti o caldura pe buzele tale, nu te speria…vor fi buzele mele ce dulce le va atinge pe ale tale, pentru a-ti da o magica noapte buna…


Daca in seara asta o raza luminoasa va sfiora buzele tale, nu te misca, sunt eu si am cerut luni sa-ti de-a un sarut din partea mea! noapte buna…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu