miercuri, 25 noiembrie 2009

Statusuri smechere pentru fete

I’m busy talking to myself !



in seara fara de sfarsit te rog gandestete la mine vei sti atunci k te-am iubit si k a fost iubire


Ursuletul meu de plus hai sa facem dus,doar putin sa ne udam,ce zici puiule`ncercam?


La multi ani celor cu nume de buruieni



Esti ingerul meu care ma pazeste,care ma iubeste si din cauza asta nu vreau sa iti dau drumul niciodata pentru ca te iubesc esti viata mea,esti Inima”>inima mea,esti,sufletelul meu,….TE IUBESC!!!!


Don’t love & cry….. fuck and smile


………evitati excesul de:scoala,teme,invatat……..


pt dragoste nu merita sa plangi


te’n mata de fain..


Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia !


Diferita,nu poate fi comparata,Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.Greu sa ajungi la ea,firesc.Sunt multe ca ea,dar nu toate stralucesc.


Cateodata ma gandesc la tn .. Alteori styu k nu e bn .. Dar eu styu k te voi pastra mereu .. In sufletelul meu ..


Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta:eo sh restu


prin casa dak e ceva buzz,dar sa nu te speri dak nu raspund inseamna k mam lovit de scaun


Dragul meu iubit…La cap tacanit…iti trimit din departate…Un COLAC si`o LUMANARE


Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.


Fara tine ma sting… Ma hranesc doar cu nopti din trecut… Stelele plang in urma ta…Cum as putea sa uit… Cerul e trist… toate vb numai de noi… iar mie… mi-e dor de ochii tai…


vreau sa te fut….si sa mio trag cu tine…sa ne cotaim pana nu mai putem….cine vrea sa a futa buzzz am pizda mare…


Sa iubim nebuneste tot ce straluceste pe acest pamant, fiindca alta viata nu ne este cunoscuta…


Pretuieste-i pe cei care sunt alaturi de tine cu adevarat, pt. ca atunci cand ei nu vor mai fi, tristetea v-a mai castiga o lupta………..iar u te vei inchide si mai mult in tine………nimic nu este pt. TOTDEAUNA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu